diumenge, 20 de gener del 2008

LECTURES RECOMANADES

Hola xiques i xics! És el moment de parlar sobre el llibre que hem llegit.
Aquesta és l'activitat que us propose: cadascú ha de cercar el llibre que ha llegit i entrar en comentaris per opinar sobre el llibre. Per facilitar-vos la tasca cada llibre té un post diferent.
La finalitat és que aquesta opinió siga, alhora, una recomanació per a futurs lectors que en un moment donat no saben quin llibre llegir. Per tant, les vostres opinions estaran a l'accés de tothom, és per això que heu d'intentar que siguen entenedores.
Ah! Per a la gent que no heu seguit cap de les lectures recomanades entreu en els comentaris d'aquest post i esmenteu les vostres lectures i les vostres opinions sobre aquestes.
Ànim i endavant!