diumenge, 20 de gener del 2008

Els dimonis de pandora-Silvestre Vilaplana


La caixa de pandora, la caixa de tots els mals. Un mite que en aquest llibre es fa realitat. La caixa ha estat oberta i els dimonis expadixen el mal arreu del món. Aconseguirà el nostre protagonista parar-los?
Amb aquest argument l'autor ens endinsa en un món de misteri i de por on la incertesa sempre està present.
L'autor va quedar finalista del IV Premi Bancaixa de Narrativa Juvenil i han estat nombroses les reedicions d'aquesta novel·la que va estar publicada per primera vegada l'any 2000.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Aquest llibre tracta del misteri que hi ha al voltant de diverses morts rel. lacionades amb la història d´una caixa y del seu secret des de l'antiguitat.

Aquesta es la l´història del Plom d´Alcoi y uns missatges que parlen de la caixa de pandora des de l ´època dels iberis. Aquesta peça ha segut robada al museu arqueologic.Enric és el protagonista, ell és professor a l´instituto on s´ha suïcidat un home. Enric va rebre una carta desprès que el seu company Jaime s´ haguera suïcidat al pic d ´una muntanya, i li diu que ha de continuar amb el seu acometit. Enric investiga fins entendre tot; hi ha algunes persones encarregades de tancar la caixa de pandora però aço no és faena fàcil, moltes hòmes han mort degut a les ombres que es porten l´ànima de tot el que coneix la veritat.
Per fi troba la caixa amb ajuda de diversos personatges y aconseguix tancarla, no obstant es deixa la vida en això.

Pel que a mi respecta aquesta història m´ha paregut molt entretinguda. Et manté fins l´últim instant intrigat i de segur que tothom que la comence no pararà de llegir fins la fi.